Wednesday 14 March 2012

Last Semester

Alhamdulillah....
Akhir nya setelah 3ton kt Perlis...ton ini adlah ton terakhir aku di Perlis...Alhamdulillah...
Doakan aku berjaya dengan cemerlang dan aku harap sem nie xde subject yg sangkut..
Cukop lah sekali jew aku kne repeat...sedih siot..kawan2 aku semua lepas..aku jew yg sangkut...adoyai..

Ckop la cite sdeyh...skng nie pikir psal Final Projek..Pening pale...lau nk cite..nk pkir..sampai kesudah pn xsudah2..haha...so..xleyh nk pkir jew..kje kne jlan gak..Draf laporan tgah berjalan..Program haram jadah xjdk lg..TENSION...

Skng nie pn kt kelas IC DESIGN..lecturer kt depan dok temenung ngadap lappy...aku dengan lincah nye tangan mengupdate Blog..haha...da lme tak Update la kate ko...hak3...sudah2..lau nk cite..mmg xkn abz...hahaha..

Okay..Ape2 hal..Be Yourself..Majukanlah diri Untuk Umat Kite....
Salam......

p/s: Latest foto..pergi kenduri kwen kt Jalan Tok Senapi...hehehe

No comments:

Post a Comment